hi
U kiss stories
من اینجا از u-kiss داستان می نویسم امیداوارم خوشتون بیاد
نگارش در تاريخ چهار شنبه 22 شهريور 1398برچسب:u kiss, توسط mina

سلام من مینام و عاشق گروه u kiss مخصوصا kevin و dong ho

من تو این وب از یو کیس داستان میزارم و امیدوارم خوشتون بیاد

اگه کسی میخواد بگه تا اونم تو داستان بیارم البته بگم دونگی مال خودمه

نويسنده جديدمون هم ساراس كه هم سن خودمه داستان اونم حتما بخونيد

یادتون نره نظر بزارنا!!!!!!

do671zrgjbta7hi1hs04.gif

jy65vgobltierbo7rjm4.gif
منبع :وب لاله و بهار



نظرات شما عزیزان:

ملیکا
ساعت17:39---17 آبان 1392
سلام اجی جون راستش من میخوام نویسنده بشم فقط باید بهم بگی چه جوری؟؟
پاسخ:میلیکا جون اگه میخوای نویسنده شی بیا به این وب http://ukissstories.mihanblog.com/


سارا
ساعت0:31---5 دی 1391
وایی چرا قالب عوض شد

من کاری نکردم فقط داشتم نیگا میکردم بعد رو یکی کلیک کردم اینجوری شد وا ا ا ا ا ایی یکی بیاد درستش کنه مگه نباید برا تغییر قالب کدشو وارد کنی بعد قلب تغییر کنه


sara
ساعت16:06---13 آبان 1391
uni ramz ro baram khosusi beferest
hehehehehhe manam mikham bebinamet


sara
ساعت14:22---11 آبان 1391
aaaaaaaaaaaaam ahdeaghal yejuri bashe

posht sahnash sefid ya meshki basheپاسخ:بزار ببینم چی کار می تونم بکنم


sara
ساعت20:09---10 آبان 1391
salaaaaaaaaaaaaaaaaaaam uni.....

khubi????

age moshkeli nist ghalebo avaz koni....

chon vaghti mikhaim benevisim......sakhte.....

age moshkeli nistپاسخ:باشه فقط چه جور قالبی بزارم اخه اینو خودم ساختم میخواستم یه موضوع وب بخوره


طهورا
ساعت18:32---10 آبان 1391
سلام اونی لینکیدمت^^
پاسخ:مرسی tnx


sara
ساعت20:29---3 آبان 1391
salaaaaaaaaaam....salaaaaaaaaaam....

khufi uni junam....hhehehehhehe age dastano hanuz shoru nakardi be manam naghsh ye bande khodayi ro bede az lotfe shoma bi bahre namunimپاسخ:تو این داستانم که نمیشه ایشالله داستان بعدی


پریسا
ساعت21:00---13 مهر 1391
سلام منم کوین رو خیلی دوست دارم
البته الکساندر رو هم خیلی دوست داشتم ولی حیف که دیگه عضو گروه نیستش


نگار
ساعت19:57---29 شهريور 1391
سلام عزیزم منم لینکت کردم.. از اشناییت خیلی خوشحال شدم بایپاسخ:مرسی

نگار
ساعت19:56---29 شهريور 1391
سلاااااام عزیزم منم لینکت کردمپاسخ:مرسی

روژان
ساعت15:16---28 شهريور 1391
سلام گلم.


خوبی؟؟؟؟؟


داستانت قشنگه میشه منم بیام تو داستانت با


کیسوپ باشم؟؟؟؟؟پاسخ:اره حتما عزیزم
پاسخ:میارمت تو قسمتای بعد


fati
ساعت19:04---23 شهريور 1391
سلام مینا جون.من اولین باره که به وبت میام آخه تازه پیداش کردم ازنظری که برای رزی جون گذاشته بودیبرات میفرستم عزیزم

mahdiba (باران عشق) " مهدیبا "
ساعت21:11---22 شهريور 1391
من یه فنجون چای داغ و به تو ترجیح میدم چون اون فقط زبونم میسوزونه و تو دلمو
"اگر دوست داشتی به وبلاگ باران عشق سر بزن و نظر خودتو بگو..."


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: