anti boy-part37
U kiss stories
من اینجا از u-kiss داستان می نویسم امیداوارم خوشتون بیاد
نگارش در تاريخ چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:, توسط sara

سارا:اااااااااااااااوی خرچنگ الان مثلا قهر کردی؟؟؟

دونگهو:..............

سارا:ااااااااااو ناز نکن بیاااااااااااااااااااااااااا.......

یه نیم نیگا کرد و دوباره روشو کرد اون ور...

سارا:به خدا اسم دخترا بعد در رفته....

دونگهو:او او....

سارا:خوشکل.....کچل.......زیبا........لاکپشت....من چیکار کنم الان؟؟؟!!!

دونگهو:بغلم کن.....

سارا:یاااااااااااا......برو بگو سو هیون بغلت کنه من رنو بغل نمیکنم...

دونگهو:چییییییییییی؟رن؟

سارا:ها نه نه منظورم گلنار بود چون ادا رن رو در میاره اسمشو گذاشتیم رن....

دونگهو:اها...یالا بغلم کن...

یه نیگا به اطراف انداختم و بعد اروم به طرفش رفتم و دستامو  دورش حلقه کردم..بعد 5 ثانیه خواستم حلقه دستامو باز کنم که  مانع شد...

سارا:ااااااااااااااااااااااااا

دونگهو:نهههههههههههههههههههههههههههههههههه...من بغل میخوام....

سارا:مگه من مامانتم.....

دونگهو:ولی دوستمی...

سارا:پس چرا هایونگ رو نمیذاری از فاصله یه متری بهت نزدیک شه...؟؟؟

دونگهو:اااااااوف اون خیلی.....تو فرق داری...تو دوست نزدیکمی

سارا:اها.....خوب دیگه بسته و حلقه دستمو از دورش باز کردم..

که یه  دفعه پام به یه سنگ گیر کرد و کله پا شدم......

دونگهو:هرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهر

سارا:دددددددددددددددددرد مرضضضضضضضض کوووووفت

ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایی پام....

دونگهو:هرهرهرهرهرهرهر حقته.....

از جام بلند شدم و خواستم برم که دستمو کشید و بغلم کرد

دونگهو:تنهام نزار من خیلی تنهام.....

سارا:دونگهو...هی....

دونگهو:خواهههههههههههههههههههههههش...

سارا:باشه......

دیلینگ دیلینگ دیلینگ

سارا:الو سلام خرم...

گلنار:خر خودتی کجایی؟....

سارا:بیرونم....یه جا خوب...

گلنار:کچل جان تا نیم ساعت دیگه خونه بودی بودی نبودی کژآل گفته از لوستر دارت میزنه...

سارا:اون به من ارادت داره..باشه اومدم.. خودافظ...

دونگهو:باید بری؟

سارا:ارههههههههههه..

و از هم جدا شدیم...

خونه:

سارا:سللللللللللللللللللللللللللللللللللللللام من اومدم...

کژال:درد........کجا بودی..؟

سارا:سر قبرم داشتم واسه خودم فاتحه میخوندم شاید از شر شما بیگانگان رهایی پیدا کنم....

ساعت 8شب...

گلنار:چیکا میکنی؟؟؟

سارا:بگذر ز من ای اشناااااا

چو من دیگر از تو گذشتمممممممممم

عشق تو چو شمیشیری

در قلبه من بووووووووووووووووووووود

گذشته ام چو با تو بود

شده است رویای شبهااااااااام

هر عشقی میمیرد

خاموشی میگیرد

ولی دل نمیمیردددددددددددددددددددد....

گلنار:چرا داری چرت میخونی اینو از کجات اوردی...

سارا:یاااار مرا           غغغار مرا

عشق جگرخوار مرا

یار تویی                 غار تویی

خورجه نگهدار مراااااااااااا

قطره تویی         درد تویی

غم تویی              زهر تویی

بیش میازار مرا...

یار منم     دلبرو دلدار منم...

صخره تویی       دریا منم....

لیلی تویی              مجنون منم

سکوت این دریای غم        میشکند ز برخورد در هم...

باد تویی             خیااااااااااااااااال منممممممممم

می بری هوش وهواس زمن......

پر پروااااااااااااااااااااااااااااااااز من تویی..

گلنار:خفههههههههههههههه شو....

سارا:بی احساس..

صدف:ااااااااااااااااااایی تنهایی داشتی چرت و پرت میگفتی؟؟؟منم باید صدا میکردی....

سارا:یه دفعه حسش اومد صدات میزدم..میپرید.....

دینگ دینگ

کژال:سارااااااااااااااااااااااااااااااا رن کارت داره......

 


نظرات شما عزیزان:

mina
ساعت13:38---1 دی 1391
غلط میکنه اصل مطلب باشه برم شتگش کنم
پاسخ:نه نه رحم کن یا قمر انتی بوی صد رحمت به رزی نری دونگهورو بزنی


mina
ساعت0:21---1 دی 1391
هه سارا ازقسمت ممنوعه دوري كن خودت ميدوني كي رو ميگم
پاسخ:هه هه هه هه اگه منظورت دونگهو هست که متاسفم اصل مطلب ایشونن


پریسا
ساعت10:11---30 آذر 1391
ای زرشک فکر کردم یک قسمت دیگر هم گذاشتی خوش بودم کوفتم شد


پاسخ:حقته الان مثلا دارم ریاضی میخونم


شیدا
ساعت20:12---29 آذر 1391
بابا ایول شاعرم بودی من نمیدونستم ههههه خیلی باحال بود ولی من داستات جدید میخوام که خودمم باشم کی مینویسی هااپاسخ:دارم مینویسم بچه خوب این بتمومه یا اخرای انتی بوی میزارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: