ععععععععععععععععععععععععععععععععکس(مال خودم وگلیه)
U kiss stories
من اینجا از u-kiss داستان می نویسم امیداوارم خوشتون بیاد
نگارش در تاريخ جمعه 17 آذر 1391برچسب:, توسط sara

 

 

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

mina
ساعت19:03---17 آذر 1391
قيافه ي من الان پاسخ:هی هی هی هه هه هوهو... ولی یه عکس دارم چشمام اینقدر درشت شده...

mina
ساعت16:23---17 آذر 1391
من چي خصوصي بزار برامپاسخ:هه هه گریه نکککککککککککککککککککککککککن الان میزارم...

سارا
ساعت15:10---17 آذر 1391
هه هه هه وقتی این عکس رو میبینم به عقلم
شک میکنم...به قول گلنار هرهرهرهرهرهرهرهر


شیدا
ساعت14:44---17 آذر 1391
سارااااااااااا خیلی باحاله گلی خیلی خوشکله ولی تو خیلی بامزه ای وای دارم از خنده میترکم هههههه

شیدا
ساعت13:49---17 آذر 1391
میشه رمزو برام خصوصی بفرستیپاسخ:ok

پریسا
ساعت12:58---17 آذر 1391
سلام یاد lmfao


افتادم


اونی که خاکستری پوشیده گلیه


اون نارنجیه خودتی؟



پاسخ:هاهاهاهاهاها اری اری اری....
من عاشق اون کلا گیسم....

پاسخ:موها خودم کوتاهه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: